Je website voldoet niet meer...


Het is niet meer wie je bent
Niet meer wat je doet
De kleuren en de stijl spreken je niet meer aan

Het mag (nee moet!) helemaal anders...
Want jij bent niet meer dezelfde die je ooit was

Je huidige werk (en website) was altijd prima totdat...

Je merkte dat je:

  • geen plezier en vervulling meer voelt als je met een project bezig bent
  • steeds vaker op de automatische piloot werkt
  • de laatste tijd steeds minder klanten krijgt ondanks je verkoop inspanningen
  • veel liever iets heel anders aanbiedt voor een ander type klant 
  • huidige werk gewoon niet meer echt je hart heeft...

    Je staat in tweestrijd
    Doorgaan zoals het was of... een totaal nieuwe richting inslaan
    Zodat je je weer enthousiast voelt over je werk, uitstraalt wie je ècht bent omdat je doet
    wat helemaal bij jou past.

    Helaas... het tegendeel is waar

volg je hart

Je vraagt je misschien af...


Waar die onrust, dat verlangen toch vandaan komt.

Lange tijd gaat het goed en de laatste jaren lijkt de klad erin te zitten. Heb je geen echt plezier meer in je werk, mis je vervulling en kost nieuwe klanten aantrekken je veel moeite.

Je hebt al van alles geprobeerd. Advertenties, kortingsacties maar het blijft worstelen om datgene wat eerst zo makkelijk ging te blijven verkopen.

Ondertussen raak je steeds gefrustreerder en overweeg je soms om helemaal het bijltje erbij neer te gooien, misschien weer een baan te zoeken. Om nog maar te zwijgen over de irritaties thuis.

Het is niet zo raar die onrust en je verlangen. Zeker niet als je rond de 50 bent. Je bent niet meer die je 30 jaar geleden was, je hebt je ontwikkeld en bent in de loop der jaren andere dingen gaan doen.

Alles is Energie

Wat je je misschien niet beseft is dat...

  • Alles energie is, wat jij uitstraalt qua persoon en in je communicatie krijg je ook terug.

  • Je niet meer dezelfde bent als toen je begon en dat het niet zo gek is dat wat je ooit deed niet meer lijkt te passen

  • Je niet kwijt wilt wat ooit succesvol was maar dat vasthouden in plaats van loslaten je in de weg staat om voluit voor je nieuwe richting te kiezen.

  • Doorgaan op dezelfde weg frustratie geeft en die energie jaagt opdrachtgevers juist weg.

Terwijl er zo'n gave manier is om de omslag te maken en weer met plezier en vervulling je werk te doen. En door wie je bent jouw droomklanten aan te trekken.


Want:

  • Hoe enthousiaster jij wordt van je werk, hoe makkelijker jouw nieuwe klant bij je aanklopt.

  • En dat lukt nog beter als je precies weet wie je bent, waar je naar verlangt en welke stappen er nodig zijn om het perfecte aanbod voor jouw leukste klant te maken.

Hoe fijn zou het zijn als...

  • Jij weet hoe je jouw website in aanbod en uitstraling weer kloppend krijgt met wie je bent en de nieuwe richting die je op wilt
  • Wat je doet om je enthousiasme voor je werk weer te laten opbloeien
  • Hoe je jouw eigen uitstraling laat matchen met de klant die je wilt aantrekken
  • Je weer helemaal happy bent omdat wat je doet helemaal aansluit bij wie je bent geworden
  • Je website in kleur, stijl en tekst de klanten aantrekt waar jij het liefste mee werkt

Zodat de onrust in jezelf en de mismatch met je website verdwijnt en alles in energie en uitstraling weer in harmonie is?

Wat mijn klanten vertellen over wie ze zijn in Kleur

Gisela

Ondernemende vrouw

" Ik vind kleur een intrigerend onderwerp zowel in mijn kleding als in mijn interieur. Ik wil graag wat meer uit mijn schulp komen en actiever zijn. Ik vond het traject leuk, spannend en reuze interessant. Had helemaal niet op olijfgroen gerekend, mijn balanskleur rood is meer in beeld bij mij."

Lisette

Creatief directeur

" Ik deed de Kleurtest omdat ik op zoek was naar mezelf en kleur ook onderdeel is van mijn werk. Het turkoois had ik vroeger in mijn kamer. Het traject heeft me vrolijk gemaakt!"

Silvia

Lerares Tekenen

" Heel inzichtelijk dit traject. Door de vragen wie ik ben word me veel duidelijk. Ik dacht bij mijn uitslag Mint: "ja dat ben ik, voel me bijna weer een 13-jarige!" Het Zoom gesprek en daarna het rapport in mijn mail vind ik ook heel prettig.

>